-A  +A          

Good Day! Wednesday, 13 August 2025

Perjalanan Penumpang

Peranan Rangka kerja Kualiti Perkhidmatan (QoS) Lapangan Terbang dalam Perjalanan Penumpang

Rajah di bawah menunjukkan perjalanan penumpang di lapangan terbang dan elemen kualiti perkhidmatan yang terlibat pada setiap peringkat di bawah Rangka kerja QoS Lapangan Terbang.

Untuk maklumat lanjut mengenai empat Kategori Kualiti Perkhidmatan dan 28 Elemen Kualiti Perkhidmatan di bawah Rangka kerja ini, sila layari halaman Pengenalan.

Complaint Icon

Anda mempunyai aduan?

Ingin membuat aduan tentang pengalaman perjalanan anda?

Buat Aduan

Hotline Pengguna:

+1800-18-6966 (Dalam Malaysia)

+603-7651 2777 (Luar Malaysia)

Punyai aduan?

Borang aduan FlySmart

Aplikasi mudah alih FlySmart

Untuk senarai butiran perkhidmatan syarikat penerbangan dan lapangan terbang, klik di sini.

Untuk butiran lanjut, lawati halaman Hubungi Kami.

Civil Aviation Authority Malaysia (CAAM)
Privacy Policy